Kamera

2011-05-08 10:07:42 / 0 kommentarer ..



Bildkälla

Styrka och flexibilitet i ett ytterst välutrustat verktyg för alla nogräknade fotografer. Anta utmaningen med 6,5 bilder per sekund, 10,1 megapixels och mängder av funktioner som ger dig ett extra lyft.


Egenskaper

·         10,1 megapixels APS-C CMOS-sensor

·         6,5 bilder per sekund, 75 JPEG-bilder i serie

·         Autofokus med bred mätyta och hög precision

·         3,0" LCD-display med direktvisningsläge

·         DIGIC III-processor

·         EOS inbyggda rengöringssystem

·         Bildstilar

·         Skal i magnesiumlegering

·         Kompatibel med alla EF/EF-S objektiv och EX Speedlite blixtaggregat

 

Text från Canons hemsida.

 

Fick kameran när jag tog student förra ca två 2 år sedan (30/4-09). Den passar mig ypperligt, helt lagom stor för mina små händer, dock lite tung, så kan vara lite klumpigt och ha med sig överallt.

En kamera som jag har lärt mig mycket på och kommer lära mig mera av.

 

Personligt text av mig.

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback