Autumn is here ...

2011-10-11 19:11:52 / 1 kommentarer ..


Ingen nyhet direkt, men för första gången så vill jag ta porträttbilder på folk än djur. Fick en sådan känsla när jag förut var på en av mina favoritplatser och fotade lite.
Så gick bara runt och runt för att fota. Blev så att jag till slut lekt modell för mig själv, vilket är inte så lätt alltid.
Så om det är någon i närheten av Karlsborg som vill leka modell för mig någon gång så ni mer än välkomna. Det jag söker för modeller nu är till en höstfotografering och då gärna vid mitt favorit ställe. Kan självklart tänka mig att åka till fler ställen och man får gärna ta med sig djur.
Två bilder från idag.

Torkade löv

En bild på mig, som är tagen av mig själv


Kommentarer

Snygga bilder :D

2011-10-13 19:43:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback