Du måste jobba!

2011-10-07 17:03:57 / 0 kommentarer ..


Det ringde från två av mina jobb idag. Den ena vill att jag skulle jobba längre fram, men den andra ringde av lite bråskande situationer. "Du måste jobba i helgen Ida." Jobbar redan på ett annat ställe imorgon, men får jobba på två ställen samtidigt. Som tur är kan jag ta med mitt ena jobb till det andra, men det är inte den bästa lösningen. Så nu får det bli så och det är inget jag kan göra någonting åt nu. Så nu är jag inne på min nionde arbetsdag (som var för början skulle blivit tio) utav tolv. Kommer vara rätt trött efter dessa dagar så lägger för tillfället allt med mina planer på att redigera bilder åt sidan. Som tur är dessa bilder inte till någon kund utan för min egen skull. Det tråkiga var att jag skulle fotat en tjej på söndag, men blir inte så nu då jag kommer jobba dygn denna helg. Låter kanske dumt så här, men jag jobbar inte som fotograf och jag tar inget betalt. Så all tid jag lägger för dessa fotograferingar och redigeringar är gratis och när mina riktiga jobb kommer så måste jag ta dem före mina fotojobb. Hoppas ni får en bra helg, jag ska göra vad jag kan av min!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback