Forst

2011-10-14 12:14:37 / 0 kommentarer ..


Än så länge har denna dagen bara dalat av tråkighet och dåliga besked.
Imorse så var första dagen med frost (som jag har sett) och när solens strålar började komma fram smett jag ut och fotade lite.
För ca 40 minuter sedan åkte jag till tandläkaren, ville verkligen inte åka dit för att laga en dum visdomstand, Var inte där inne mer än ca 10 minuter. Min tandläkaren tyckte det inte var någon idé och laga tanden ut det var bättre att dra ut den. DRA UT DEN!! Jag har varit mycket hos tandläkaren och det jag ogillar mest( ett milt ord) är att dra ut tänder. Så nu får jag vackert vänta på att få min remiss så jag får dra ut den. Tills den dagen jag ska dra ut tanden kommer jag drömma mardrömmar.
Ne usch och fy, istället för att ömka sig får jag ta och längta tills jag ska rida Cayis.
Bilder från imorse

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback