Tror du jag fångat den bild DU vill se

2011-10-05 11:11:52 / 0 kommentarer ..


Jag ser att det är folk här inne och kollar varje dag och det är otroligt roligt då jag är så dålig på att uppdatera här, men nu får ni påverka ett inlägg.

Ni får nu välja ett motiv från när jag var i Sydafrika som volontär och/ eller ett motiv från när jag var på Kolmården.
Ni får välja en bild som blivit publicerad och ni får önska er en bild som ni skulle vilja se och tror att jag lyckas fånga.

Skriv gärna en motivering till varför du tror jag lyckats fånga bilden.

Beroende på hur många ni är och hur många bilder ni vill se får jag se efter det hur många jag kommer att publicera.


Vore kul om så många som möjligt vill vara med!

En härlig bild från sommaren som jag gillar väldigt mycket.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback