Not just pictures of horses on the blog

2011-09-11 13:36:50 / 1 kommentarer ..


Som ni märker fotar jag mycket hästbilder då jag personligen tycker det är roligast och känner att jag lyckas bäst med när jag fotar. Men dock ibland så fotar jag annat som inte alls har med hästar att göra över huvudtaget. Oftast händer det när jag är bort rest eller bara orkar gå utanför dörren eller hittar något som finns i huset. Det händer dock väldigt sällan att jag fotar andra personer och det beror inte på att jag tycker det är tråkigt eller så utan i min omkrets av vänner så trivs alla bättre bakom kameran än framför.








Här kom inte helt gäng av bilder från mig som ni aldrig har sett. Inte närhet av deras motiv har jag laddat upp här. Gatufotona här ovan var det första gången jag fotade gatufoton, kul var det och jag är nöjd över detta resultat. Dock så behöver jag lite (väldigt mycket) mer övning och tänkt inom gatufoto. Knopar har jag fota förut, men aldrig visat er. Denna knopblid är den bästa jag tagit av eget tycke.

Kommentarer

Häftiga bilder :D

2011-09-12 20:43:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback