working with images

2011-09-20 22:01:58 / 1 kommentarer ..


Snart har jag äntligen fått över alla bilder jag tog på Kolmården till datron och externa hårddisken. Det tar sin lilla tid nu när jag ( till slut )börjat fota i RAW och med det så blir bilderna större och med en seg datron som har några år på sin nacke tar det ca 1,5-2 timmar innan det är klart. Den beror det självklart på hur många kort man vill föra över och i mitt fall alla. Så ca 500 bilder ska föras över så jag  lovar att det kommer bli någon slags bildbomb eller fler.

Men för att ni inte ska vänta för länge ( då jag jobbar imorgon och sen blir det antaglien stallet resten av dagen när jag har jobbat klart. Måste ut och gosa med Cayis (Cayenne)! Har inte sett honom sen i fredags och nu ska vi börja få igång honom ) så nu får ni en liten sneak peek!










Kommentarer

Snygga bilder :D

2011-10-03 15:18:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback